czwartek, 14 czerwca 2012

15.06.12

Witam a w sumie to dobry wieczór.
Hm, pewnie jesteście ciekawi o czym wogóle jest ten blog. Osobiście wole go nazywać swoim 'pamiętnikiem'. Nie będe się wam przedstawiać,opisywać czy inne bzdury. Tyle ile powinniście wiedzieć to to że jestem płci żeńskiej, co wynika z mojego sposobu pisania, oraz to że mam na imie Julia. Będe tu wchodzić jak uznam że tego potrzebuje a notki? Zależy od dnia,humoru,nastawienia - i tak dalej :) Interesuje się fotografią - także spodziewać się dużo zdjęć mojego autorstwa i nie tylko. Moda - jak najbardziej TAK. Noi oczywiście najważniejsze - MUZYKA. Poznacie troche "mojej" muzyki :) Więc co, oby was moje wpisy nie przynudzały, jeśli będą - to szczerze, nie obchodzi mnie to :) Więc odrazu mówie - darujcie sobie wasze internetowe spiny w komentarzach. Bo mnie takie 'rzeczy' nie ruszają. Przy każdym wpisie pojawi się mój formspring - gdzie można będzie zadawać mi pytania, jeżeli uznacie że to konieczne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz