środa, 20 czerwca 2012

No cześć.
PYTANIA DO MNIE? ----> KLIK
Szczerze nie mam żadnej weny do napisania czegokolwiek sensownego, ale strasznie mi się nudzi i ogółem paskudnie sie czuje. Nie spie już drugi dzien,to znaczy spałam jakies 4 godzin może.Mam dość siedzenia w domu, nie wiem, połaże poszlajam sie może po centrum? Chce do szkoły poprostu, lubie mieć czym się zająć. Hah, to musi być dosyć śmieszne że z nudów aż zainteresuje się nauką... Mineły jakieś 2-3 tygodnie od kiedy jestem u mamy.Pisałam do ojca,dałam mu mój nowy numer - żeby nie było. Tyle że on dalej zachowuje się jak dziecko i jest obrażony. Niestety ja mam charakterek, za prawde - przepraszać nie będe. Życie, najwyżej nie będziemy rozmawiać. Z nudów polubiłam zespół gatunku screamo gdzie nigdy nie mogłam się przegryźć żeby wkońcu wpadło mi w ucho, tymczasem "Black Veil Birdes" tak, "BVB" stał sie moją ulubioną kapelą, albo poprostu mam faze. Dużo czasu poświecam też czarnej muzyce typu - Jay-Z,Kanye West ich kawałki są bardzo wporządku. Nie ukrywam również że kocham sie w starych utworach od 90r. do lat 70-tych. :) Bardzo cenie Pana.Bregovica oraz naszą polską Kayah,która odtworzyła w polskiej wersji kilka jego utworów. Vangelisa utwory są przepiękne! Nie będe sie dalej wypowiadać na temat jego utworów bo pewnie większość z Was zanudziłabym na śmierć i sama bym się zapisała. Z lat 90-tych bardzo lubie - Savage, Modern Talking, London Boys, oczywiscie - CC CATCH ♥, La bouche i wiele wiele innych. Boże, lubie bardzo Metal i jego odmiany. Rock, screamo, deathcore, rap, hh. Dużo tego jest naprawde. :) aktualnie słucham tego - KLIK. Szczerze - Kayah, Bregovic,Vangelis. Tego rodzina nauczyła mnie słuchać, to znaczy, dali mi posłuchac i odrazu się zakochałam. Cała nasza rodzina ma to coś do muzyki:) Bo nie można powiedzieć że mamy zły gust - ponieważ Ci artyści są WSPANIALI. Ale o gustach się nie rozmawia więc nie będe poruszać zbytnio tego tematu. Od jakiś kilku miesięcy mojego życia słuchałam namiętnie Mozarta oraz Bethovena :) bardzo fajnie się wyciszałam przy nich. Od tego czasu  uwielbiam taką muzyke - oczywiscie! Żeby nie było, nie słucham tylko takiego gatunku muzyki. Jestem częstym gościem koncertów,na których króluje muzyka... najczęściej heavy metal. Przegapiłam koncert Bregovica, z tego powodu jest mi strasznie przykro ponieważ warto było. Ten artysta był w moim mieście a ja akurat byłam na wyjeździe. Wracając troche do mojej osoby.. Nie moge odnaleźć siebie - chodzi o wygląd.. Zmieniam wygląd co tydzień, wkażdym 'stylu' nie czuje sie zbytnio dobrze, także zmieniam go jak brudne rękawiczki. Nie wiem co mam na to poradzic, możliwe że to kwestia rozwoju. W nastepnym wpisie mam zamiar poruszyć temat czarnej magii. Denerwuje mnie fakt że ludzie wierzący "chrześcijanie" niektórzy oczywiście. Rozwijają się i mają długi język w tym temacie. Skoro są chrześcijanami to czemu wierzą w takie rzeczy? To jest właśnie niektórych RELIGIA:)  miłego wieczoru.
" i rozesmieje sie, przeklinajac kazdy dzien" ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz